Grupul Carpatcement își consolidează poziția pe piață și raportează vânzări de 185 de milioane de euro realizate pe parcursul anului 2014, cu 4% mai mari față de 2013.
Diviziile de ciment, betoane și agregate ale grupului Carpatcement, membru al grupului international HeidelbergCement, au înregistrat în 2014 o cifră de afaceri cumulată de 185 de milioane de euro și o creștere cu 22% a profitului brut față de anul anterior. Astfel, profitul brut înregistrat în 2014 de companiile Grupului în România este de 34 de milioane de euro, față de un profit de 28 de milioane de euro înregistrat în 2013.
Anul trecut Carpatcement a realizat o investiție pentru creșterea eficienței energetice la fabrica din Fieni, prin care o parte din căldura generată de procesul de fabricație a clincherului, care acum este eliberata la coș, va fi convertită în energie electrică (WHPG – Waste Heat Power Generation), urmând să fie utilizată intern în fluxul de producție.
Proiectul de consolidare și dezvoltare sustenabilă a fabricii din Fieni va fi finalizat în luna iulie 2015, în urma unei investiții de aproximativ 83 de milioane de lei, din care circa 35% reprezintă finanțări din fonduri europene.
Tot în 2014, cu ocazia împlinirii a 100 de ani de la fondarea fabricii din Fieni, Carpatcement a lansat cimentul special Z100. De asemenea, Carpat Beton și-a continuat strategia de dezvoltare a rețelei naționale prin inaugurarea celei de-a 19-a stații de betoane, la Târgoviște.