De ani de zile trailerele produse de MAX Trailer și Faymonville se regăsesc în topul preferințelor transportatorilor români. Și explicația este simplă: rezistente, acestea se pot construi în multiple configurații, în funcție de tipul de transport cerut de cumpărător, și de asemenea, odată intrate în flotă, pot fi utilizate în timp pentru diferite aplicații. Importatorul unic al mărcii pentru România, compania CTE TRAILERS are un rol important în creșterea vânzărilor pe piaţa locală de vehicule comerciale specializate oferind servicii complete de post-vânzare, respectiv reparaţii în perioada de garanţie și post-garanţie precum și vânzarea de piese de schimb originale prin filialele sale din întreaga țară.
Achiziționarea unui trailer MAX 210 cu patru axe și podea dublu extensibilă a reprezentat, putem spune, un pas normal pentru firma din România, specializată în transporturi agabaritice MS SPECIAL PROJECTS & TRANSPORTS, care numără deja 20 de unități MAX Trailer și Faymoville în flota proprie. Astfel, MAX Trailer 210 se recomandă prin caracteristicile sale tehnice deosebite, având o greutate proprie de 12.382 kg și o sarcină utilă de nu mai puțin de 45.618 kg. De asemenea, remarcabilă este și direcția hidraulică, toate axele fiind viratoare hidro-mecanic.
MAX 210 – Eficient, simplu de întreținut, dublu extensibil
Producătorul belgian a reunit în seria MAX 210 caracteristicile cele mai solicitate de către firmele de transport europene: calitatea înaltă, flexibilitate în utilizare și echipamente care să reziste perioade lungi de timp la cele mai grele solicitări.
MAX 210 cu 4 axe are o podea dublu extensibilă ce oferă o lungime totală utilă de până la 29.000 mm. Practic, lungimea platformei de încărcare, cu grindă centrală și blocare pneumatică, este de 13.600 mm, aceasta fiind dublu extensibilă în lungime cu încă 15.400 mm
Acesta are o înălțime de încărcare redusă, de numai 1.420 mm, posibilă datorită faptului că are roți simple. Astfel, comparativ cu trailere cu roți duble, această înălțime este redusă cu 130 mm, înălțimea de cuplare fiind de 1.250 mm.
Avantajele aduse de roțile simple sunt multiple, printre altele costurile de înlocuire a anvelopelor, care sunt mult mai reduse, cu 50% mai exact, deoarece atunci când acestea se uzează, trebuiesc schimbate numai 8 bucăți, în loc de 16. Un alt avantaj este dat de durata de viață mai lungă, deoarece la deplasarea pe drumuri de șantier, accidentate, roțile duble pot reține între ele bucăți de piatră spartă care le crește gradul de uzură sau chiar le poate tăia.
La capitolul costuri de întreținere reduse transportatorii care achiziționează un MAX 210 pot bifa sistemul de frânare cu frâne disc, foarte eficient pentru roțile simple, care are o întreținere mai simplă decât varianta de frânare a roților duble. Practic, frânele disc pot fi rapid inspectate vizual, și atunci când prezintă crăpături pot fi înlocuite simplu, fără costuri mari.
Datorită masei proprii mai mici cu 1.300 kg comparativ cu modelele anterioare, consumul de carburant este mai redus la deplasarea fără sarcină utilă. Masa totală a MAX 210 este de 58.000, sarcina sa utilă fiind de 45.541 kg.
MAX Trailer 210 – scurtă prezentare tehnică
Viteza maximă admisă: 80km/h
Greutate totală admisă: 58.000 kg
Sarcina totală pe cupla șa: 18.000 kg
Sarcina pe axe admisă: 40.000 kg
Greutate proprie: 12.382 kg
Sarcina utilă: 45.618 kg
Înălțime de cuplare cca 1.200->1.270 mm
Raza de virare : 2.300 mm
Lungime platformă de încărcare: 13.600 mm
Extensibil lungime: 15.400 mm
Distanța între axe: 1.810 mm
Lățime: 2.540 mm
Înălțime platforma: 1.420 mm
Telecomandă wireless cu infraroșu pentru direcția hidraulică