Home Informaţii la zi Cefin Trucks mizează pe camioane de calitate și servicii after-sales de nivel inalt
Cefin Trucks mizează pe camioane de calitate și servicii after-sales de nivel inalt

Cefin Trucks mizează pe camioane de calitate și servicii after-sales de nivel inalt

0

Cefin Trucks deține una dintre cele mai mari rețele de ateliere de service din România (proprii sau partenere), bine dotate și cu depozite importante de piese de schimb, gata să ofere servicii de întreținere și reparații pentru o gamă largă de camioane, remorci și alte tipuri de suprastructuri. Specialiștii săi numără peste 18 ani de experiență în domeniu, în service-urile proprii sau agreate din întreaga țară efectuându-se reparații complexe de mecanică, electrică și tinichigerie pentru toate tipurile de vehicule comerciale și semiremorci.

 

In anul 2017 Cefin Trucks a devenit dealer oficial al prestigioasei mărci de camioane Ford Trucks pentru România. Cifrele de vânzare din fiecare an au confirmat această alegere corectă a producătorului, camioanele sale echipate pentru șantier sau cele destinate activităților municipale ocupând rapid poziția de lider de piață in cei trei ani de zile.

 

Servicii prompte și de calitate

 

Anul 2020 a fost unul cu totul aparte pentru Cefin Trucks, care își propunea încă din 2019 atingerea unei cote de piață de 10% din total camioane noi vândute, dar și dezvoltarea în continuare a rețelei de service-uri autorizate, care urma să devină și una multimarcă.

Privind înapoi, putem spune că targetul a fost nu numai îndeplinit ci, cu toate restricțiile impuse de epidemia de Covid, a fost chiar depășit, Cefin Trucks anunțând în cadrul conferinței sale tradiționale susținută la începutul acestui an o cotă de piață cu marca Ford Trucks de nu mai puțin de 11,8% din total camioane noi vândute în România.

Dar aceste rezultate nu ar fi posibile fără servicii de calitate after-sales, acestea având sarcina grea de a oferi imaginea corectă a firmei în fața cumpărătorilor existenți, dar și de a atrage noi clienți. De aici și observația corectă a dlui. domnul Ionel Bălașa, After Sales Director în cadrul Cefin Trucks: “Primul vehicul îl vinde vânzătorul, al doilea service-ul”.

 

Transportatorii, și nu numai ei, aleg serviciile Cefin Trucks

Dincolo de campaniile de promovare și imagine, cifrele de piață vorbesc de la sine: din 2017 cifrele de vânzări de camioane Ford Trucks, indiferent de echipare, au crescut an după an. Mai mult, Cefin Trucks este considerat unul dintre cei mai mari vânzători de camioane uzate din România, activitatea de service susținând direct această creștere, tocmai datorită caracterului său multimarcă.

De ce atâtea numeroase firme cu flote semnificative de camioane, precum și mici transportatori independenți revin an după an nu numai pentru a repara, dar și pentru lucrări de întreținere ale camioanelor proprii în service-urile Cefin Trucks?

Un răspuns competent este oferit de Ionel Bălașa: “Noi, cei care lucrăm în cadrul Cefin credem cu tărie că misiunea noastră reprezintă mai mult decât a transmite factura de achiziție de la producătorul de camioane către firma de transport. Din acest motiv, pentru fiecare camion achiziționat de la noi, și nu numai, Cefin Trucks oferă un portofoliu foarte larg de servicii, acestea aducând valoare adăugată proprietarului. Printre cele mai importante, se pot enumera: servicii post vânzare la cele mai înalte standarde, vânzări piese de schimb si ulei, reparații si montaje complexe de caroserie, etc“.

 

Putem să oferim servicii pe care nu le oferă toti competitorii pentru că, fiind o firmă independentă, avem mai multă flexibilitate. Iar din acest parteneriat are de câștigat toată lumea.

 

Utilaje&Construcții: Pe șantierele de autostrăzi, accidentele ușoare sunt inerente, diferite părți ale camioanelor fiind lovite în timpul lucrului. Deoarece Cefin Trucks este cel mai important vânzător de auto-basculante Ford Trucks din România, aveți o abordate specială în astfel de cazuri?

Ionel Bălașa: Avem cifre de vânzări foarte bune atât datorită calității camioanelor cât și relației solide care o avem cu fiecare dintre clienții noștri. Iar această relație bazată pe încrederea în calitatea muncii depuse de noi se datorează în primul rând centrelor noastre de asistență tehnică și service post-vânzare Ford Trucks din întreaga țară, dezvoltate cu atenție în toate zonele geografice. Aici, clienții noștri găsesc fără excepție servicii prompte și de calitate care le garantează  că mașinile lor sunt totdeauna gata să lucreze la întreaga lor capacitate.

 

Utilaje&Construcții: Camioanele Ford pregătite pentru șantiere țin capul de afiș la vânzări de mai bine de trei ani. Faptul că cifrele de vânzări sunt cu fiecare an mai bune, înseamnă că aceasta este o dovadă a calități lor și serviciilor adăugate?

Ionel Bălașa: Important este că dacă un client a achiziționat prima dată o flotă sau numai un camion, să revină pentru a cumpăra alte mașini și a 2-a oara sau a 3-a oară. De exemplu, orice camion nou, indiferent de marcă, poată să întâmpine unele probleme în perioada de garanție. Pentru noi, la fel ca și pentru proprietar, este important ca acestea să fie rezolvate operativ.

Și reușim să oferim de fiecare dată aceste servicii rapide și de calitate, deoarece avem permanent un stoc de piese de schimb important, precum și mecanici, tinichigii, vopsitori, într-un cuvânt specialiști, foarte bine pregătiți pentru ca să rezolve rapid probleme apărute, indiferent de natura lor. Clientul este mulțumit de camion dacă acesta este funcțional 100%, are timpi reduși de imobilizare, un consum redus și cheltuieli de mentenanță rezonabile. În opinia mea, o rețea after sales bine reprezentată la nivel național contribuie decisiv la imaginea pe care o au clienții în raport cu o marcă de camion. Pentru a avea o imagine de ansamblu a importanței activității de întreținere și reparații care se desfășoară în cadrul tuturor service-urilor din rețea, inclusiv cele proprii, partenere sau doar ateliere de intervenții, inclusiv și în zona de after-sales importator, pot să vă spun că acestea au anual o cifră de afaceri de 10 milioane euro.

 

Utilaje&Construcții: Există în continuare un plan de dezvoltate a gamei de servicii de calitate oferite clienților Cefin Trucks?

Ionel Bălașa: Obiectivele Cefin Trucks pentru segmentul post vânzare includ o creșterea a capacității de reparație pentru service-ul nostru din București, cel mai mare din țară, creștere care va acoperi atât camioanele Ford Trucks cât și noua gamă FORD LCV, ceea ce  va atrage automat și asigurarea unui stoc semnificativ de piese de schimb.

De asemenea, este foarte importantă creșterea pregătirii profesionale a angajaților, dar și angajarea de tineri absolvenți de scoală profesională, precum și integrarea lor în cadrul echipei. Începând din anul școlar 2020-2021, Cefin Trucks împreună cu Scania si Volvo va avea o clasă de învățământ dual de mecanici auto în cadrul liceului Pamfil Șeicaru  din comuna Ciorogârla. La finele celor trei ani de studiu și practică, elevii vor fi angajați în service-urile noastre.

La nivel național vom crește numărul de ateliere de service autorizate. Avem deja în plan un total de peste 20 de locații la sfârșitul anului 2021. De asemenea, suntem atenți permanent la creșterea nivelului de pregătire tehnică al echipelor din țară, prin efectuarea de cursuri tehnice de produs și asigurarea unor stocuri semnificative de piese de schimb.

Principalele avantaje ale rețelei de service Cefin Trucks

 

  • O echipă de profesioniști cu peste 20 ani experiență pentru întreaga gamă de reparații de camioane, semiremorci și structuri specializate,
  • Program de service extins, de luni până vineri, între orele 7:00 și 21:30,
  • Ateliere mobile de intervenție și mașină de remorcare specializată tip EMPL,
  • Rezolvarea printr-o singură oprire a tuturor problemelor camionului, semiremorcii sau structurii specializate, indiferent dacă sunt necesare reparații mecanice, electrice, diagnoză electronică, reparații de tinichigerie și vopsitorie, redresări de șasiu și alinieri de axe cu aparatură Josam, reparații specializate de boxuri, reparații hidraulice, etalonare tahograf sau ITP,
  • O capacitatea de service ce acoperă lucrări pentru28 – 30 autocamioane simultan, în reparație,
  • Transparență și corectitudine în relația cu clienții.
tags: