Home Informaţii la zi Excavatorul Doosan DX300LC-7, noua vedetă în clasa medie
Excavatorul Doosan DX300LC-7, noua vedetă în clasa medie

Excavatorul Doosan DX300LC-7, noua vedetă în clasa medie

0

Doosan a lansat primul excavator pe șenile de dimensiuni medii, Stage V, DX300LC-7, cu o capacitate de 30 de tone. Acest nou model „-7” oferă o combinație interesantă de performanțe ridicate, caracteristici de funcționare, eficiență în utilizarea combustibilului, fiabilitate și durabilitate pentru această clasă de excavatoare.

Dar noul Doosan DX300LC-7 Stage V se bazează pe modelul de succes precedent, cu un motor Stage IV, fiind oferit în plus cu multiple îmbunătăţiri în ceea ce priveşte confortul operatorului, controlabilitatea mașinii, productivitate, reducerea costurilor legate de carburant, robusteţe şi versatilitate.

Confort crescut și controlabilitate

Deja cunoscut pentru cabinele sale, cu un spațiu excelent interior și o ergonomie bine studiată, Doosan duce mai departe ideea de spațiu și confort prin noua cabină a modelului DX300LC-7. Pe lângă un nou scaun pentru operator, extrem de confortabil, cabina îmbunătățită oferă mai multe caracteristici standard decât alte mașini de pe piață, asigurând o super controlabilitate și o precizie ridicată în toate aplicațiile. Sistemul de aer condiționat cu control precis al curenților de aer în interior, izolarea perfectă atunci când este închisă, atunci când se lucrează într-un spațiu cu mult praf în aer sau nivelul de zgomot și vibrații măsurat în interior, mult mai mic decât cerințele reglmentărilor europene, fac din Doosan DX300LC-7 un model care este situat la limita dintre tehnologiile prezente și cele din anii următori.

Și dacă tot vorbim de tehnologii de ultimă oră, trebuie spus că dotarea sa standard cu camere ce oferă o viziune de 360 de grade în jurul excavatorului este una premium, fiind similară cu cea a autoturismelor premium, operatorul putând vedea utilajul și împrejurimile sale inclusiv de sus “din zborul păsării”. Gama de camere cuprinde o cameră frontală, două camere laterale și o cameră din spate.

 

Motorul și tehologiile îmbarcate de scădere a consmului orar

Pentru a respecta reglementările privind emisiile motorului Stage V, noul excavator DX300LC-7 este pus în mişcare de un motor diesel Doosan DL08 ce dezvoltă o putere de 202 kW la 1.800 rpm. Motorul DL08 aduce pe piață o nouă soluție tehnologică ce permite ca toate reglementările privind reducerea poluării să fie îndeplinite fără includerea tehnologiei de recirculare a gazelor de eșapament (EGR).

Astfel, nouta tehnologie Dosoan asigură o cantitate mai mare de aer proaspăt în timpul combustiei, crescând temperatura în camera de apridere a amestecului comburant și astfel reducând mult cantitatea de particule  produse. În combinație cu tehnologia post-tratament DOC / DPF + SCR, care asigură emisii poluante minime, toate reglementările legale sunt îndeplinite fără probleme. Datorită noii tehnologii, întreținerea filtrului de particule diesel (DPF) a fost redusă foarte mult, fără să aibă nevoie de o întreținere periodică.

Putem spune că odată cu noul model DX300LC-7, Doosan a încercat să se asigure că productivitatea și protecția mediului sunt cu adevărat compatibile. Utilizarea eficientă a  combustibilului de către motorului DL08, în combinație cu noile tehnologii incluse pe cirucuitul hidraulic, precum o nouă supapă hidraulică principală și noile generații de sisteme de control electronic SPC3 Smart Power Controls asigură o economie de combustibil crescută de 7% în modul de lucru S și de 6% în modul P+, comparativ cu generația anterioară de excavatoare de la Doosan. Acestea sunt două dintre cele patru moduri de lucru disponibile acum pe DX300LC-7, care permit utilizarea eficientă a acestuia, în funcție de activitatea care trebuie să o îndeplinească. Operatorul poate selecta oricare dintre moduri, P +, P, S sau E, în ambele sensuri de lucru. Noul model DX300LC-7 primeşte din fabrică sistemul de monitorizare a flotei DoosanConnect wireless de ultimă generație.

DOOSAN DX300LC-7 – Cele mai importante caracteristici

-Noul ecran color tactil LCD de 8 inch, cu 30% mai mare faţă de precedentul model,

-Sistem stereo integrat,

-Sistem de pornire inteligent fără cheie (dotare opțională),

-Design îmbunătățit al cabinei,

-Detecția obstacolelor cu senzori (dotare opțională),

-Lumini LED (opțional),

-Protecție laterală (dotare opțională),

-Compresor de aer (dotare opțională).