Home Gigantii Soselelor Siguranță și eficiență la un loc: Fliegl
Siguranță și eficiență la un loc: Fliegl

Siguranță și eficiență la un loc: Fliegl

0

Cu semiremorcile push-off de la Fliegl nu este nicio problemă să transportați mărfuri cu volum mare şi, în acelaşi timp, grele. În timpul procesului de descărcare, care durează doar câteva secunde, semiremorcile push-off oferă o golire lină și completă, precum și o excelentă stabilitate.

Ceea ce este deja o practică obișnuită în agricultură devine interesant şi pentru industria transporturilor, deoarece atunci când transportați mărfuri vrac cu basculante convenționale, descărcarea este întotdeauna un factor de risc major. La fel, în cazul materialelor aderente la structura remorcii, când golirea completă poate fi realizată doar manual, ceea ce înseamnă oboseală suplimentară şi chiar un pericol pentru cei care lucrează.

Singura variantă: push-off

O semiremorcă cu funcție de împingere este alternativa ideală ca mijloc de transport. Lina de mașini Fliegl Agrartechnik acoperă toate domeniile de aplicare și cerințele cele mai specifice cu 14 structuri diferite. În funcție de utilizare, cumpărătorul poate alege între un șasiu tandem sau tridem. În ambele cazuri, sarcina utilă este maximă, datorită unui cadru integrat de înaltă rezistență, realizat din grinzi de oţel de cea mai bună calitate.

Pentru versiunea constructivă GreenTec, pereții laterali nu sunt din oțel, ci din aluminiu, ceea ce duca la o scădere a masei proprii de o tonă, aceasta putând fi adăugată în schimb la sarcina utilă.

Toate axele sunt dotate cu instalaţie de frânare, iar, la cerere, remorcile pot fi echipate cu o axă viratoare care se poate bloca automat, sau cu una liftantă. Datorită înălțimii de cuplare de aproximativ 1,25 metri, remorca Fliegl ASS poate fi preluată de orice tip de cap tractor rutier standard.

Fliegl ASS este, de asemenea, simplu de controlat: tot ce aveţi nevoie este ca remorca să fie conexată la circuitul hidraulic principal pentru a avea presiunea necesară în propriu sistem, controlul descărcării ei putând fi făcut de la un panou fix ce control sau cu ajutorul unei telecomenzi, dacă sistemul de descărcare a fost comandat din fabrică cu această opțiune.

Semiremorcile de la Fliegl transportă cu ușurință mărfuri mari și grele. Începând cu cea mai mică semiremorcă cu un volum de umplere de aproximativ 38 mc, pot fi construite pentru diferite volume de transport, capacitatea maximă constructivă de încărcare fiind de 75 mc.

Toate variantele constructive de serie au peretele din spate mare, acționat hidraulic, ceea ce oferă un spațiu de încărcare suplimentar. Astfel, încă odată, tehnologia push-off de la Fliegl, utilizată pe numeroase semiremorci, poate ajuta la creșterea cantității de material transportate.

Podeaua glisantă hidraulică este, de asemenea, perfect etanșată cu benzi din poliuretan de jur împrejur. Prin urmare, încărcături precum așchii de lemn, pelete sau cereale pot fi transportate fără probleme și descărcate în câteva secunde. Pentru o cantitate de umplere de 55 mc, Fliegl ASS are nevoie de aproximativ un minut pentru descărcare, astfel încât viteza sa de lucru este de aproximativ 1 mc pe secundă. Comparativ cu sistemul clasic cu podea culisantă, tehnologia Fliegl push-off

este astfel de aproape zece ori mai rapid. În plus, deplasarea separată a podelei glisante și a peretelui glisant garantează o golire completă. Cel mai important aspect al procesului de descărcare este siguranța. Acest lucru este asigurat de stabilitatea excelentă a ASS, deoarece nu se poate răsturna în nici o situație de pe teren, deoarece nu există mișcare de basculare.

Vorbind de siguranță, Fliegl oferă, de asemenea, diferite variante ale semiremorcii ASS pentru a asigura încărcătura, de la prelată culisantă sau cu role până la acoperișul retractabil hidraulic Toplift Light sau plasa de rulare SpeedCover.

ASS oferă în echiparea standard o versiune de 100 km/h, iar vizibilitatea sa de către alți șoferi în timpul deplasării pe șosea este garantată și de indicatoarele laterale, de luminile de poziție și de distanță, precum și de marcajele de contur în plus față de stopurile obligatorii. În plus, se poate integra la cerere un sistem de iluminare a spațiului de lucru din spate precum și o cameră video. Astfel, nu numai remorca este vizibilă foarte clar pe șosea, dar și șoferul are, de asemenea, totul sub control.

tags: